Arrangementen

Meeting, seminarie of bedrijfsevenement

Stijlvol en inspirerend vergaderen? Een verbindend netwerkevent organiseren? Je personeel bedanken met een gezellige receptie?

Dat kan bij Domein de Renesse. Het prachtige kasteel (waarvan de vroegste sporen dateren uit de 15de eeuw) is de ideale setting voor uw meeting, seminarie of bedrijfsevenement. Het kasteel is gelegen in een prachtig groen domein van 20 ha, op nog geen 15 kilometer van Turnhout en 35 kilometer van Antwerpen. Vooraan in het park (bij taverne het Koetshuis) is er een gratis parking voor 90 voertuigen. Het domein is bovendien gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

De rust en ruimte van het kasteel, in combinatie met de eeuwenoude geschiedenis, zorgen voor een originele en authentieke ervaring. De prachtige ruime zalen worden door ons volgens uw wensen klaargezet. Bij mooi weer kunt u bovendien gebruik maken van het binnenplein met uitzicht op de vijver met fontein.

Wij bieden all-in arrangementen met een vaste prijs per persoon aan. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over budgetten, didactische materialen of de lunch. Zo kan u zich 100% focussen op uw collega’s of relaties.

Arrangements

We bieden 4 standaard arrangementen aan: 

  • A1 Event zonder maaltijd of hapjes
  • A2 Event met broodjeslunch
  • A3 Event met koud buffet
  • A4 Event met hapjes

Domein de Renesse vzw zorgt er steeds voor dat alle dranken, maaltijden en hapjes in zelfbedieningsvorm voor u worden klaargezet. Ook de opstelling van de zaal en het opruimen nadien nemen we voor onze rekening. We voorzien echter geen bediening.

We hebben ook enkele extra opties om het arrangement naar uw wens aan te vullen, zoals een ontbijt in buffetvorm, verse dagsoep bij de lunch, receptiehapjes, bijkomende zoete versnaperingen bij de koffie, … Deze extra’s kunnen enkel als supplement bovenop het gekozen arrangement bijgeboekt worden.

A1 – Event zonder maaltijd of hapjes 

  • Opstelling en gebruik van de zaal
  • Gebruik projectiescherm, flip-chart, draadloos internet, beamer
  • Ontvangst in buffetvorm met koffie, thee en water en koekjes/cake
  • Exclusief andere dranken (worden nadien volgens verbruik gefactureerd)
  • Ideaal voor vergaderingen

A2 – Event met broodjeslunch 

  • Opstelling en gebruik van de zaal
  • Gebruik projectiescherm, flip-chart, draadloos internet, beamer
  • Ontvangst in buffetvorm met koffie, thee en water en koekjes/cake
  • Lunch: keuze tussen standaard gesloten belegde broodjes of een uitgebreider assortiment minisandwiches, wraps en receptiebroodjes
  • Bijkomende optie: verse dagsoep
  • Exclusief andere dranken (worden nadien volgens verbruik gefactureerd)
  • Ideaal voor workshops, seminaries, opleidingen, dagvullende vergaderingen, …

A3 – Event met koud buffet, zonder bediening 

  • Opstelling en gebruik van de zaal
  • Gebruik projectiescherm, flip-chart, draadloos internet, beamer
  • Ontvangst in buffetvorm met koffie, thee en water en koekjes/cake
  • Lunch: keuze tussen een standaard, Italiaans of Art Nouveau buffet
  • Exclusief andere dranken (worden nadien volgens verbruik gefactureerd)
  • Ideaal voor teambuildingsdagen, personeelsfeesten

A3 – Event met hapjes, zonder bediening 

  • Opstelling en gebruik van de zaal
  • Gebruik projectiescherm, flip-chart, draadloos internet, beamer
  • Ontvangst in buffetvorm met koffie, thee en water en koekjes/cake
  • Exclusief andere dranken (worden nadien volgens verbruik gefactureerd)
  • Hapjes: op tafel (bv. olijven, groentechips, nootjes), als zelfbedieningsbuffet (bv. miniquiches, wrapjes, tomaat mozzarella, sushi, …) en extra zoete versnaperingen bij het koffiebuffet (bv.
  • macarons, pralines, huisgebakken zoetigheden, …)
  • Exclusief andere dranken (worden nadien volgens verbruik gefactureerd)
  • Ideaal voor productlanceringen, netwerkevents, recepties, eindejaarspresentaties, een personeelsdrink …

Zijn onze standaardoplossingen niet precies wat u zoekt? Contacteer ons, zodat we een geschikte oplossing kunnen uitwerken voor u.